mandag 14. juli 2014

sommer scrapp!!

Siden jeg ikke er hjemme når Trøndersaksa setter i gang med Trøndelags største scrappetreff, så har jeg kastet med inn i Scrapping.no `s sommer konkurranse :)

Oppgavene kunne gjøres i tilfeldig rekkefølge, det førte til at jeg fikk et lite scrappespark bak i allefall, må fylle opp kort bunken min :) Havnet på stempel shopping kjøret i tillegg og venter spent på nye fine stempler fra www.kreativhobby.no 



Oppgave 2 
Lag en kreasjon der du blir inspirert av bilde. Du kan inspireres av farger, former, objekt eller noe annet. 


Mitt bidrag :)


"velkommen Oliver"



Oppgave 4 
Lag et kort i lag på lag stil inspirert av skissen. 
 


Jeg lagde uglekort:


Gratulerer med dagen 



1 kommentar:

  1. For en lekker baby-gave du har laget! Så koselig å få for mottaker. Og uglekortet var bare herlig. Synd du ikke får til å komme på Trøndersaksa i høst. Jeg gleder meg til en herlig helg.

    SvarSlett